Måndag

Hejsan människor!

Gud vad händelserik förra veckan var. Slutade skolan efter några väldigt hårda veckor, vilket var jättehärligt (såklart). Men fick även uppleva något som jag nog aldrig trott skulle hända. Var faktiskt inställd på att en väldigt, väldigt betydelsefull vänskap skulle ta slut. Var jättechockad hela veckan/helgen. Kände att jag inte riktigt hade förstått händelseförloppet.. Jag tyckte sorgligt nog att hela grejen var väldigt löjlig och onödig. Lyckligt nog så slutade det efter många, MÅNGA, om och men bra. Har spenderat hela dagen med personen, och det känns väl bra igen :). Ett steg närmare en lugn tillvaro kan man väl säga! One down, several more to go.. (haha jag vet att jag är löjlig)

Förra veckan var iallafall även positiv när det gäller nåågra grejer: var på en lyckad studentfest, spenderade tid under en väldigt varm sol, spenderade helgen i en mysig stuga i Småland med familjen och sist men inte minst: Hillary Clinton is out! hihihhi gå och göm dig människa.

Nej, vad omogen jag lät. Kan bara säga att jag i princip satt och bet naglarna av mig under ett halvår och fruktade att hon skulle få makten över det mäktigaste landet i världen. Hehe, tro inte att jag är någon liten fjortisbloggare som plötsligt bestämt mig för att skriva om politik. Jag kan min politik, och hon representerar inte den. Obama, å andra sidan, gör det väldigt bra. Dessutom så skulle Clinton som demokratisk presidentkandidat inte ha en chans att besegra McCain i november. Det om något, att ge USA och resten av världen en paus från den republikanska politiken några år framåt, står väldigt högt på min politiska önskelista 2008. Jag hoppas att demokratiska väljare i USA nu sluter upp bakom Obama väldigt fort och hjälper honom ta hem det här.
Hurra för det! ;) haha

Usch vad trött jag är.. Hoppas att detta inlägget inte är alldeles för svårförstått och tröttefierat.
Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0