Midsommardagen

Min lördagkväll var minst sagt omtumlande.. Alltid jag som ska stötta folk, alltid. Och jag har ingenting emot det, men då får folk också acceptera att även jag kan bli upprörd och arg. Jag är ärlig, och jag kommer säga det som faller mig in i stunden, speciellt om jag tycker att det gagnar personen ifråga att få veta det. Så du, du är 30 år i november. Jag vet att du gått i genom jättehemska saker det senaste året. Saker som är så hemska att jag innan igår inte på något sätt förstod vidden av det. Men snällaa du, sättet som du beter dig på nu.. Det fungerar inte. Du måste rycka upp dig. Tycker jag att någon behöver en push för att kunna göra just det, då säger jag till. Det var vad jag gjorde igår för jag kunde helt enkelt inte ta mer. Jag är nästan hälften så ung som du, och dessutom släkt med dig. Du får själv tänka efter och värdera vad jag sa, och sen avgöra om du gör rätt i att vara arg på mig. Förlåt ifall jag sa saker som var sårande, det menar jag verkligen.

Dagen blev jättelyckad igår iallafall.. Och så ringde min bästa kompis mig igårkväll innan allt hände. Hon är bortrest, och jag blev verkligen jätteglad för det. Så tack för det :).

Angeliqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0