Onsdag, the avslutningsdag :)

Hejsan people! Vilken trött dag jag har haft. Ni förstår inte, jag kom hem från avslutningen la mig i sängen och vaknade 4 timmar senare.. Men fasen vad skönt det var :). Nu har jag duschat och börjat fixa mig. Ska iväg på en artonårsfest om en timme, så jag kanske borde skynda mig litegrann och inte sitta här, men jag menar hallå det är mig vi pratar om, alla vet att jag inte kommer åka i tid ;D. mohahah, kan lika bra vara stolt över mina dåliga egenskaper!

Det regnar ute! DET REGNAR! Hur kan detta ens vara möjligt? Två veckors toppenväder åtföljs av det här. Det här! Åh, gud vad besviken jag är. Detta är skolavslutningsdagen, det ska vara sommar och sol! Jag har haft lov i en vecka egentligen, men nu är det ju liksom officiellt.. Men här ska inte deppas. Jag, min förkylning, och ines ska gå härifrån om en timme, så jag måste hurry up a bit. Tror det blir en ganska lugn kväll ändå, är trots allt inte på topp.

I övrigt så blev betygen bra och så. Tre sexor, fem femmor och en fyra (matte, så buhu who cares). Så, jag är nöjd! Nu måste jag verkligen sluta, toodeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0