Sex and the city..

..dubbelavsnitt varje kväll kl 23.00 har jag upptäckt nu :D. Snacka om att man har lust att stanna inne hela sommaren nu, hahaha. Det är skitkul med de avsnitten som går nu, eftersom jag inte sett dem innan. Jag menar, de sändes 1998, då var jag 8 år och kanske inte precis rätt målgrupp för den serien ;). Hände en lite rolig sak precis..

Jag satt här vid datorn bara, så skriver en liten kille som jag var på kollo med när jag var 12 ungefär till mig. Så började vi prata om fotbollen och så. Och sen så helt plötsligt så frågar han vem jag är?! Den lilla killen som jag har ett så pass tydligt minne av har tydligen glömt bort mig! SKITUNGE! Haha ok, jag menar, han var bara 8 år typ, but still.... Hur tar man det egentligen? Haha back to the city nu iallafall! PUSSSS



Kommentarer
Postat av: Bella

Oh, jag visste inte att de kör sex and the city varje dag nu...då måste jag se det ikväll! =)

2008-06-26 @ 12:45:37
URL: http://contactghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0