Sommarplaner :)

Så! Nu har jag äntligen bokat biljetter till Paris. Åker den tionde juli och kommer hem den elfte augusti :), Mon francais vont devenir très bien! Haha jag suger på franska.. Ett MVG i skolfranskan hjälper inte ett skit :P. Jag förstår all franska jag hör (detta beror dock INTE på franskan i skolan utan snarare på min pappa), men när jag själv ska prata/skriva så skiter det sig typ :P. Anyways, pratade precis med pappa och han blev jätteglad :D. Vi ska köra ut till mni faster vid kusten också några dagar, vilket jag blev jätteglad över. Tills han nämner den andra delen: han vill tälta. Okay, what? Vi ska alltså tälta vid den franska kusten? I kokande värme och säkert oskötta toaletter och.... Åhh :(

Men det blir alltid bättre än vad jag tror i förväg. Jag är en pessimist, det har jag alltid varit och det kommer jag förmodligen alltid att vara, haha. När jag växte upp tältade vi varenda sommar. Vi var i Stockholm, Karlstad, Halmstad, Enköping (morfars familj bor där), Uppsala (mormors familj bor där), Jönköping, Ystad, Bohuslän, Dalarna.... The list goes on and on. You name it, we tältade där ;) HAHA. Vi tältade i Frankrike också två somrar, dunno why men ja, det gjorde vi.. Vi har alltid varit en sådan familj med en massa utflykter och campingsemestrar. En sådan familj som alla andra familjer hatar och itne förstår sig på. Hahahah ;)

Bloggar om igår & idag ikväll, nu ska jag se på the hills! Haha, vilket fredagsnöje.. Men man tänker inte på när det är fredag och lördag nu på sommarlovet. Man gör liksom vad man vill varenda dag och varenda kväll. I löööööve it :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0