Söndag

Hejhej :)
Idag har jag haft en jätte, jättelugn dag. Det har varit såå skönt att bara vara hemma och inte göra något alls för fem öre, inte ens behövt prata med någon utan bara legat och läst, sett lite fotboll och sedan sett på film. Jag behöver verkligen sådana här dagar, när jag bara behöver tänka på mig själv. Umgåtts lite med mamma och försökt lära henne the act of downloading. Det gick dock inte bra, hon är omöjlig när det gäller datorer. Försökte visa henne hur man sätter igång en film på datorn. Visade henne inte bara en gång, utan gick igenom det flera gånger. Herregud, människan vet fortfarande inte var man hittar enheterna på datorn. Hon är så söt, i love her :).

Såg ni Turkiets upphämtning mot Tjeckien? I'm speechless. Jag har nog aldrig sett en match (såg dock inte mer än sådär 20 minuter) där det hänt så mycket. Det skulle vara Frankrike-Italien i VM-finalen, med Zidane och allt. Haha gud, låten som kom därefter om själva incidenten, "Zidane il a frappé, Zidane il a tapé....." blev typ ett internt skämt inom min släkt i Frankrike den sommaren. I miss them :)

Åker till Paris runt den 8:e-9:e juli  (inte bokat resan än) och stannar nog en månad eller något sånt, jag får se hur det blir :). Längtar iallafall, både efter att vara där och efter min pappa och mina fastrar.

Nu ska jag försöka sova, men har redan vänt på dygnet så det kommer förmodligen inte fungera. Sätter på en film så länge, det brukar fungera :)

xoxo
Gosssssip Girl (skoja, jag är skittrött.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0