Torsdag :)

Hihi har börjat räkna ner till min 17årsdag nu, så jag svävar på moln. Haha, jag är som ett litet barn när det gäller min födelsedag. Ska dock (tror jag) inte festa på min födelsedag det här året. Fyller år den 6:e juli, på en söndag alltså. På lördagen ska vi ha familjekalas och på söndagen tror jag jag ska ut med några vänner och äta bara :). Men det ska bli mysigt! Och att jag fyller 17 om 10 dagar, betyder att jag är myndig om 1 år och 10 dagar! Mohahah. Egentligen är 17 bara en milstolpe på väg mot 18 typ.. But I'm très, très happy anyway :D.

Idag ska jag först iväg in till stan för att inhandla lite grejer. Inte kläder dock. Det tillåter inte min plånbok just nu :P. Hoppas på pengar från släkten på min födelsedag, för det är det enda jag egentligen behöver nu. Åker ju till Paris den åttonde, och där är det inte kul att vara pank. Vill ha en kamera av mamma och Robban, men vet inte om jag får det. Men hoppas kan man ju alltid :D. Och får jag det kommer ni ju börja kunna få se lite bilder i bloggen, hatar mina mobilbilder, så därför kör jag hellre utan..

Iallafall, så ska jag först fixa lite saker på stan och sen ska jag förmodligen träffa en kompis. Hennes lillasyster blev precis biten av en hund ute på stan (!), och nu är de på sjukhuset med henne. De ska göra en polisanmälan och så, vilket jag tycker är bra. Ärligt talat, det är inte okej att gå omkring med okopplade hundar ute bland folk. Både för hundarnas och människorna runtomkrings skull. Anyway, hoppas det löser sig med allt. Lillasystern är den sötaste tjejen jag träffat på länge. Haha, hon är så jäkla rolig.

I'm off för att göra mig iordning och längta lite till nästa söndag! Hihih :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0