Bättre väder, brudtärneträff och mediaplayer-problem.

Åhh, jag är så lat! Jag kan verkligen inte vakna på morgonen. Hade jag gjort det så hade jag redan varit ute och fixat ärendena som jag behövde göra idag, fast nu är det för sent. Vi har brudtärneträff nu klockan fem, så ärendena får tas itu med imorgon. Iallafall, så blir det bara jag, Alexandra och Emma som samlas idag. Nina är med mamma (bruden) på läger med deras jobb, och mammas bästa vän Annelie kunde inte komma. Det ska iallafall kollas på brudtärneklänningar online, även fast jag föredrar att kolla i affärer. Det ska vi dock göra 1/7, vilket säkert kommer bli jättetrevligt.

Ja, som ni kanske förstått så väntar det ett bröllop här :). Det är mamma och min styvpappa som gifter sig i september, och förberedelserna går på högvarv. Mamma är så uppspelt, och det smittar väl av sig på oss, speciellt eftersom jag och min syster är brudtärnor :). Att jag ännu inte skrivit något om bröllopet har väl varit för att om jag väl börjar prata om det så slutar jag aldrig. Förberedelserna har både sina positiva och sina negativa sidor. Jag menar, servetterna till bröllopet kom förra veckan och det var fel färg på monogrammet. Gissa om mamma blev irriterad. Då är det inte så lätt att sitta brevid och bara: "Ja, gud ja, detta är verkligen jättehemskt". För allvarligt talat, jag tycker det är jättekul att vi ska ha en stor fest och så, men om sådana små detaljer bryr jag mig helt enkelt inte. Inte ens lite :P.

Åhh så irriterad också. Min Windows Media Player har börjat klydda :/. Har kollat runt lite på nätet och tydligen är det vanligt att just de här sakerna klyddar. Orkade iallafall inte lägga ner tid på att avinstallera och sedan installera om programmet igen, eftersom problemet kanske ändå hade kvarstått. Så nu har jag laddat ner winamp, vilket bara får beröm överallt jag kollat. Men haha, saknar mitt okomplicerade lilla  windowsprogram ;).

I'm off för nu har den tredje brudtärnan anlänt (jag och min syster var ju redan här). Wellwell, vi hörs later :)
Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0