Onsdag

Helt otroligt.. Har socialscience-prov imorgon, och vet fortfarande inte vad det är meningen att jag ska plugga. Kan ingenting, men har liksom inget sätt att lära mig det på. Vår lärare sa i stort sett: "läs igenom det lite grann, och det där lite grann, och kolla lite på den där stencilen". Well dra åt helvete eller något.

Kan inte koncentrera mig heller. Längtar till sommaren mer än någonsin just nu. Även fast jag inte har fått något jobb än ;). Haha, säger fortfarande 'än', som att jag skulle få något. Let go angeliqua.. Nu sitter jag här framför datorn utan att göra någonting igen, även fast jag har så himla mycket som egentligen måste göras. Wahh, okej nu kommer paniken. Låter er veta hur det gick på provet imorgon.
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0