Precis d ä r, rann bägaren över.

För eventuella läsare som inte känner mig, kan det här inlägget verka ganska stötande. ; )

Hm, okej. Om man inte kan lita på sin egen syster, vem fan litar man på då? I have the answer. Everyone BUT her. Bästa kompis, mamma, pappa, styvpappa, andra vänner, men  INTE på din syster. Eller jo, just det. Ni får gärna göra det, för era syskon är förhoppningsvis inte som mitt. Herregud,herregud,herregud.

Jag förstår verkligen inte. Jag gör inte det. Vad fasen liksom? Kan du inte bara se till att bli lycklig själv och låta bli att göra din fem år YNGRE syster olycklig. Eller nej, stryk det sista. Det borde vara så att din fem år yngre syster blir olycklig men nej, i det här fallet är det tyvärr inte så. Detta är på grund av att din fem år yngre syster har fått leva med dig i hela sitt liv, och sett dig utvecklas till den patetiskt osäkra människan du är nu. 22 år gammal med ett socialt beteende som en nioåring.
Sug på den du.


Kommentarer
Postat av: niNi

haha dör

2008-06-01 @ 22:07:39
URL: http://nekz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0