Sen tisdag

Alldeles för trött för att berätta om dagen, men kort sagt gick det bra för mig på jobbintervjun, för de gick det däremot sämre. Vet inte om jobbet passar mig, eller om jag överhuvudtaget vill ha det.  Det är iallafall upp till mig att bestämma om jag vill ha det eller ej, för de vill anställa mig. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Har pluggat till kemin ända tills nu, och tycker nog att det känns ganska okej. Innan idag panikade jag i stort sett över det, när jag insåg att en fyra på detta provet kan innebära att jag får G i det nationella systemet. Är ingen naturmänniska, men har faktiskt presterat mer än godkänt på typ allt, mina fyror har varit höga (vilket innebär ett VG). Dessutom har vi saker som inte ingår i Naturkunskap A, utan kommer senare i det nationella systemet, fastän att vi bara får betyg i A. Fck that. Iallafall så är det några saker som jag måste träna på i skolan imorgon, men vi har både svenska och historia där vi typ inte gör något. Så kan plugga då, det ordnar sig :).. När jag inte gör min historiepresentation då, för den ska förhoppningsvis äntligen bli avklarad imorgon. Annars kommer jag strunta i den helt.

Godnattt!
angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0