Söndag

Gud vilken lugn Söndag jag har haft. Det var precis vad jag behövde :). Vaknade vid ett, satte på datorn och kollade på tre avsnitt av Gossip Girl (har ett kvar som jag ska se nu). Sedan tog jag ett varmt bad innan jag  började läsa min bok till svenskan. Läser Snö av Orhan Pamuk och har äntligen börjat tycka den är bra igen. Tyckte den började jättebra, men sen efter typ 150 sidor blev den så jäkla tråkig att jag typ tänkte över att få tag i ljudboken av den så jag slapp läsa. Kunde knappt hålla ögonen öppna.. Iallafall så tycker jag den börjar bli bättre igen, och förhoppningsvis är den färdigläst om några dagar så jag kan ägna mig åt resten som jag behöver göra, för det är inte lite. (jepp, this is the part where I klagar)

Imorgon har jag en historiepresentation, på torsdag har jag Social Science-prov. Nästa måndag har jag fysikprov på allt vi gjort i hela prib, på onsdagen har jag kemiprov och på fredagen svenskanalysinlämning. Veckan efter så har vi biologiprov och slutprov på pribmatten. I'll be okay, right? ;) Det är ju faktiskt så att dagen för matteprovet är allra sista dagen vi går i skolan, sen är vi lediga fram till skolavslutningen den elfte, och sen är det sommarlov på riktigt :D

Jag försöker se framåt, förbi stressen. Hoppas ni inte har det lika körigt som jag har, och har ni det så lycka till med ert :)

xoxo ange


Kommentarer
Postat av: ini

snälla. om du bara visste hur mycket du klagar:p detta är inget jämfört med det du brukar hahaahahah

2008-05-18 @ 23:52:21
URL: http://nekz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0