Tjooosan :)

Idag är början på en ny era: 'ingenfysikellerskolgympa-eran'. Ahh det är så jäkla nice. Kommer aaldrig, aldrig mer bli tvingad att springa ett jäkla coopers eller beeptest. Aldrig mer fördjupa mig i vidare en sak har kinetic eller potential energy, aldrig aldrig aldriiiiiiig mer :D wohoho

I övrigt så har jag kemiprov på onsdag och biologiprov på måndag. Efter de proven kommer jag aldrig mer ha de ämnena heller! Ah det är så himla skönt, kan liksom inte förmedla den här känslan av befrielse i ord riktigt. Hejdå naturvetenskap, hello Environmental Systems.. hahaha

Övriga delar av den här dagen har också varit riktigt bra. Fick ett samtal klockan tio av ett av ställena jag sökt jobb på. Ska dit på möte imorgon under min håltimme :). Hoppas det går braa! Fick ett oroande/roande samtal efter skolan också. Min nittonåriga kusin i frankrike har släppt två bomber på vår konservativa familj samtidigt
1. Hon är gravid.
2. Hon har gift sig.. (i hemlighet!!)
 Öwhmajgad liksom ;)

Ska plugga nu, skriver kanske mer sen!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0