Update

Okej, kan hända att jag överreagerade något i föregående inlägg.. Har bearbetat min ilska lite nu.
I'm rising above, I'm rising above, I'm rising above, I'm rising above, I'm rising above, I'm rising above.

Haha nej, men det finns ju viktigare saker här i livet ellerhur? Fokuserar på att ha en jättetrevlig helg nu istället. Först ska jag dock handskas med morgondagens nationella prov i franska (väldigt nervös) , men sen är det bara helg som gäller! Fredag eftermiddag ska jag och ines ta oss till bo01 för lite sol (förhoppningsvis) och en fika. Sen ska jag hem, försöka göra någonting åt min klänning som är alldeles för lång, och sen åka vidare till emmas födelsedagsmiddag :). På lördag ska jag vara med ines, inga speciella planer än (vad jag vet). Det beror väl på vädret antar jag? Sen är det söndag med plugg och så, men så långt in i framtiden tänker vi inte nu :)

Grattis Josefine och Lowe! :)

xoxo angeliqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0