Ännu något sjukt.

Tänk om jag skulle bryta kontakten med dig. Jag vet att jag hade klarat av det. Det hade varit jobbigt och jag hade varit ledsen. Men det är jag nu med, och det är jobbigt nu med. Vad vinner jag egentligen på att hålla kontakten med dig? Ingenting, förutom att jag slipper det dåliga samvete jag får när jag struntar i dig. Vad som hindrar mig från att göra det här beslutet är det faktum att jag inte vet vad som skulle vara starkast av mig; att klara av att bryta kontakten, eller att klara av att hålla den uppe, så jag mår bra men du får sväva runt i ovisshet och vara lycklig som aldrig förr. Jag är ju inte ensam utan dig. Det får jag bevisat för mig varje dag, och senast för en halvtimme sedan ('heij-gubben', bästis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0