Enkel matte? Tss..

Okej. Jag går ju på IB då. Och jag har den enklaste matten, math studies. Har alltid hatat matte och har därför aldrig egentligen varit superentusiastisk över mitt mattebetyg. Men hur i helvete kan jag ha problem i math studies? Seriöst! Skulle göra min matteläxa precis, fattade i princip bara hälften. Det är assvårt! Studies-kursen motsvarar matte A-C på de nationella programmen, och jag hoppas fan verkligen att det vi gör nu tillhör matte C, för annars är det här helt jävla pinsamt. Förnedrande. Hemskt.

Och imorgon får jag tillbaks min pissuppsats i engelska. Fan. Nu ska jag gå och begrava min negativitet mellan lakanen. Skiter i det här, skiter i mina läxor just nu, skiter i stort sett i allt som gäller skolan. Hur omoget det än låter. Behöver vila, behöver lov, behöver komma bort från IB. Sorgligt nog vet jag att jag ändå kommer sitta här och slita med min environmental-lab imorgon vid den här tiden. Jag är ju ingen Blondinbella som kan gå och sjukskriva mig från skolan för att jag är stressad.

Ahhhhhhhhh är så frustrerad och förbannad över min matte att jag inte ens vill sluta skriva. Sjuuuukt hur irriterad jag blir när jag inte fattar något. Ahhhhh.

(förlåt för det här allmänt dåliga inlägget, scrolla ner för inlägg med högre normal-halt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0