Fredag med economics IA, välkommen till mitt IB-liv

Fyy vad här ska pluggas! Hela min fredagskväll+lördag ska ägnas åt att få färdig ekonomin! I will do it, finns inga alternativ, är riktigt taggad nu, hahha. Medan hela min facebook-newsfeed är fylld med status updates från icke-IB-eller-icke-dåliga-i-ekonomi-vänner som lyder "förfest hos mig ikväll" eller "astaggad inför ikväll" osv. sitter jag här med mina ekonomigrejer. Wiho! Som sagt, välkommen till IB.

Hade det inte varit för att jag fick en timmes skön simning idag, hade jag nog blivit galen. Är så stressad att jag inte vet vad. Hoppas verkligen att jag i IB 2 lärt mig hantera stress bättre. Måste jobba på det. Grejen är att jag stressar så jag storknar just nu, men om en vecka är allt i princip över. Kommer ha ett helvete fram till onsdag, men sedan är det klart. Internal assessment-inlämning på måndag, engelskapresentation (onödig som fan, men inte lättare för det) på tisdag och terminsslutprov i environmental på onsdag. Men sen är det klart, över, finito.

Nu är jag taggad till max (kopierar ännu en väns facebook-status)! Haha, jag är precis vad man skulle kalla en tönt. Hade jag inte varit en tönt (utan en dumdristig idiot) hade jag varit ute nu, skitit i min IA, och tagit itu med den på en halv söndag (dvs. skrivit en uppsats på en halv dag, som man egentligen ska ha en månad att jobba på). Ibland är det kanske inte så dumt att vara töntig.. Wellwell, off to economics, puss!

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0