Klockan är 01:19..

.. och jag är äntligen klar med min uppsats. Tro inte att det tog en sådan tid för att jag satt med underbara idéer. Nej, de här 6-7 timmarna tog det för att jag hade noll inspiration och hellre kände för att dö än att fullfölja den här uppgiften :P. Fyyfan, vad den inte blev bra alltså. Fuck alltså, väntade ända in i slutet med en punkt (en viktig), också glömde jag helt enkelt bort den. Fast besluten som jag var, satte jag dock ändå in den innan slutsatsen, and that just doesn't make any sense, but whatever, nu är det färdigt. Haha, min sista mening äger speciellt mycket: "From this, one might conclude that adverts and songs have a common aspiration: they both need texts which are of interest to the public". HAHAAHHAHAHAH daa-aah. Vill inte lämna in det här till min stenhårde engelsklärare, haha, skjut mig hellre. Nu ska jag iallafall sova och hoppas på inte allt för stora gropar under ögonen imorgon. Jag ska upp 6.15, woho! Pusspusslovelove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0