Lördag

Hallåhallå! Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg här innan jag skyndar iväg till den lilla festen vi ska till. Min morbror fyller år idag, så där kommer jag väl spendera merparten av min lördag. Ville bara säga att vintern har kommit till Malmö, och det är så himla vackert :). Ni förstår inte hur ovanligt det är att vi har snö här i NOVEMBER!! Men lika sjukt som det är, är det fint och mysigt. Julen är på väg, äntligen. Tänk om vi skulle lyckas få snö i jul? En vit julafton hade inte suttit helt fel efter så många regniga, plusgradiga, jular som vi har haft här nere i Malmö. Jaja, nu har jag en kvart på mig att göra mig klar. Ha det så trevligt där ute i snön, pusspuss

Angelqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0