Måndag

Guud vilken lång dag det har varit. Sov bara fyra timmar i natt, vilket verkligen har satt prägel på min måndag. Har haft konstiga humörsvängningar, gått från att asgarva till att bli jätteirriterad, från att vara hungrig till att bli illamående, från otroliga energikickar till ett stadie som närmast skulle kunna liknas vid dvala. Sådan är jag när jag inte fått sova: kan inte äta normalt, vilket resulterar i illamående, vilket resulterar i dåligt socialt beteende (haha), vilket sedan resulterar i ännu mera trötthet. Snacka om en ond cirkel.

Nae, efter att kämpande ha plogat mig igenom diverse matteuppgifter så ska jag äntligen gå och lägga mig. Hoppas på att få sova oavbrutet fram till klockan ringer kvart över sex imorgonbitti. Inte klokt hur mycket jag skulle behöva det. Natti

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0