Miss flitig :)

Hejhoppgalopp! Här har det vart en flitig söndag ska ni veta. Slackade (vet inte varifrån jag fick det här ordet, men... jag gillar det) lite med matten och gjorde bara de första fyra uppgifterna av dem jag egentligen tänkt. För att väga upp det här har jag dock läst en massa ur min engelskabok, fyllt i mina CAS-hours i mitt specialgjorda (self-made) CAS-schema, och fått lite Creative writing gjort (CAS då) vilket resulterar i en till creativity-timme den här veckan. Så jäkla asbra! Nu ska jag dock luta mig tillbaks och kolla på några timmars Prison Break tillsammans med en fet popcornskål i knät. Finns det något bättre sätt att spendera en söndagskväll på? Okej, fine, det finns det säkert, men just nu låter det alldeles underbart i mina öron :). Ni får ha en trevlig kväll, pusspusshejhejlovelove

Angeliqua

(PS. Mina tankar vilar samtidigt som jag skriver det här inlägget hos min stackars bästa vän Ines som ligger hemma och är jätteuttråkad och precis ringde mig och klagade på att allt hon hade att göra var att äta. My thoughts are with you hun'.. DS.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0