Onsdag

Tjenahoppflopp :). Guuhuuuuud, vad jag inte vill ha utvecklingssamtal imorgon. Hade haft studiedag om det inte vore för alla satans samtalen (och det var ju frivilligt,  asjobbigt att jag ska vara så himla duktig). Men jag behöver prata med lärarna egentligen, så det är ju faktiskt bra. Det värsta är bara att mitt första möte är 8.15(!), sen så har jag möten 8.45, 9.15 och 9.45. Det blir samtal med engelskaläraren (kommer inte bli särskilt kul efter utskällningen han gav mig i tisdags), med svenskaläraren (det kommer vara ganska lugnt), med franskaläraren (hoppas inte hon är så satans negativ) och sist men absolut (absolut) inte minst så har jag möte med matteläraren. Fuckfuckfuckfuckfuck. Gud, vad jag bara kommer att sitta och förklara och försvara mig själv hela jäkla mötet :P. Menmen, iallafall bra att man får en chans att prata om det usla provet, så att han förstår varför man prestesterat så dåligt som man gjort. Btw, svenskan är klaaar! Bara redovisningen som ska bli överstökad nu, och det är ju på fredag.

Helt sjukt hur mycket skola jag pratar i min blogg. Alldeles olidligt mycket. Har alltid plugg på hjärnan, alllltid. Så det blir ju det man skriver om för det mesta. Antar att det är det man får räkna med av en IB-elev (hmpf). Nu ska jag gå och äta innan jag sätter mig och..... *trumvirvel*.... pluggar!!

Trevlig onsdag kära bloggvärld :)
Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0