Lördagsshopping

Hejhej kära blogg! Har varit ute och spenderat mammas pengar hela dagen, hihih (snyltare). Vi var för en gångs skull ute och handlade hela familjen tillsammans, jättetevligt :).  Fick med mig en kort röd finstickad kofta, en grå topp från Vila, en svart tjock stickad kofta med fet krage och en gul (jag vet, precis vad jag behöver: fler gula tröjor) t-shirt från från Gina Tricot.  Tyvärr så köpte jag inget av det som jag bestämt mig för att köpa, glömde liksom bort det ;p.

Förresten, måste berätta en sak. Min syster ska flytta ut härifrån i början av nästa år, wiho. Hon och hennes pojkvän håller på att kolla efter lägenheter tillsammans. Är jätteglad för hennes skull och hoppas att allt ordnar sig och att det framförallt håller emellan dem. Vill inte sprida ut negativitet menjag menar, de har varit tillsammans i ett år. Är man verkligen redo att flytta ihop då? Speciellt med tanke på att hon aldrig tidigare bott ensam? Fast det ska nog fixa sig för dem. Jag vet dock att jag inte kommer göra som henne. Jag kommer förmodligen inte att ha hittat min soulmate vid 22 års ålder och vara redo att flytta ihop med denne. Haha, min McDreamy får gärna träda in i mitt liv efter att jag bott ensam något år och liksom hittat "status quo" i mitt liv. Fast att jag och min syster är olika har nog varit tydligt enda sedan jag föddes för 17 år sedan. Har alltid hatat vad hon älskat och älskat det hon hatat :P. Inte konstigt att vi inte komemr överens.

Nu kom mamma upp med marängsviss till mig, i love her :)! Ni får ha en trevlig lördagskväll,
Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0