Lite extra spänning i tillvaron

Igår la jag in en massa bilder från mammas och roberts bröllop på facebook, varpå jag och Ines hade en ganska underhållande konversation på kommentarfältet på en av bilderna. Vi drev typ med roberts bror, hahah. Aa, men så kom jag då att tänka på att ifall min kompis A skulle kommentera på bilderna, hade roberts brors dotter som är kompis med A på facebook kunnat se vad vi skrivit om hennes pappa. Då tänkte ju jag först då ta bort kommentarerna, sen tänkte jag över att be A att inte kommentera på bilderna eller så. Sedan bestämde jag mig för att bara låta det vara. Idag kommenterade A på bilderna och jag tänker inte göra ett skit. Seriöst, den familjen är så himla uppsnofsad och borde mest må bra av att få känna på lite humor tycker jag. Hahah, jag tycker det här är jättespännande! Vet ju liksom inte vad som kommer att hända 8)! To be continued.....
 
Haha, nu ska jag fortsätta med min engelska. Pusspusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0