Löördag :)

Tjosanhoppsan allihopa! Jag är vaken och jag är pigg! Nåja, nästan. Tvingar mig själv att vara pigg och igång för jag ska iväg till en kompis på födelsedagsbrunch om tio minuter. Ska bli jättetrevligt, och jag är så himla hungrig att det inte är klokt. Hoppas hon bjuder på god mat :). Men klart hon gör, hon är the bagare of the bagares. I eftermiddag/kväll så är det bara plugg som gäller. Läste klart Ondskan igår, så himla braaa :), och idag är det english commentary och environmental som gäller. Uschuschusch, känner mig jättepressad när det gäller uppsatsen. Men det ordnar sig nog :). Nej, nu kallar Robban på mig. Time to go, hörs senare! Puss

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0