Lovlovlov

Hallå bloggen :). Yikes, det här lovet har verkligen bara sprungit förbi och nu är det bara en helg kvar! Har iallafall haft det jättehärligt, även fast det känts ovanligt att vara hemma på ett novemberlov. Har ju i princip varit hos min pappa varenda novemberlov sen jag var elva. Jätteskönt har det iallafall varit, även fast vädret inte varit det bästa. Hela förra helgen spenderade jag i Oxie hos min kompis, vi sov i princip hela helgen, helt utmattade efter den jobbigaste skolperioden i historien. I veckan så har det blivit lite mer än sömn, har varit i stan och sprungit omkring i ösregn, har varit hemma och städat och haft otaliga sena filmkvällar, allt ganska avslappnat. I tisdags var Ines, Emms och Bella här. Vi lagade mat och hade tjejkväll, de sov över här alla tre sen. Jättetrevligt :)

Nej, det här lovet har varit jätteavstressande och att ha de här dagarna där man verkligen inte behövt göra någonting var precis vad jag behövde. Tänkte få lite matte gjort i eftermiddag, vet fortfarande inte vad som händer ikväll. Imorgon så ska jag först iväg med familjen till Center Syd och sen ska jag till min morbror och fira min lilla älsklingskusin Jonathans födelsedag. Är helt o-k med att spendera lördagen där, får så himla mycket energi av dem barnen :). Och så får jag tårta och annat gott, haha ;). Ska dock försöka komma i säng i tid på lördag, för på söndag ska jag vara effektiv så det ryyyker om det! Jaja, happy halloween people!

Angeliqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0