Varför?

Förstår inte :S. Detta är ingen kommentar jag ger för att jag går på IB. De flesta av mina kompisar som inte går samma linje som jag kan precis lika god engelska som jag. Ville bara klargöra att jag inte är helt högfärdig :P. Men ja, tillbaks till mitt "varför?".

Varför bloggar folk som inte kan engelska ordentligt på engelska? Seriöst? Inte så att den engelsktalande världen skulle läsa din blogg om du skriver helt fel? Hittade en blogg precis med en tjej som skrev på asdålig engelska, det var inte bara grammatiska fel utan hon hade typ i stort sett använt helt fel ord på vissa ställen. Varför liksom :S? Det är typ som om jag skulle börja blogga på franska nu. Hahaha, nej okej inte precis samma sak, kan nog inte jämföra min franska med hennes engelska, men ni förstår grejen. Iallafall, så kommer jag nog inte klicka mig tillbaks in på den bloggen något mer.

Nej, nu ska jag börja med min commentary. Pusspusshejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0