..

Innan jag klickade på att publicera förra inlägget pratade jag i telefon with someone important. En vän alltså, inte någon pojkvän eller så (bara så vi har det på det klara). Och jag känner mig som värsta idioten. Värsta idioten alltså, som inte ändrar på mina planer. Vet att personen kommer läsa det här, och vill bara säg att jag verkligen är jätteledsen för det. Förlåt. Vet ju att personen har överseende med saken och det uppskattar jag något så otroligt mycket, men vill att du ska veta att jag aldrig, aldrig har för avsikt att skapa den här situationen emellan oss. Omständigheterna kommer ju inte ändras nu, nu är det ju liksom så här. Vet iallafall att personen förstår, men att jag gjort personen lite besviken. Men personen förstår, och förstår mig. Vet också att vi om ett tag kommer kunna skratta åt att jag skrivit ett helt blogginlägg till och om personen och i det inlägget kallat personen för "personen" inlägget igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0