Funderingar

Hm, ikväll så undrar jag litegrann om hur jag är som person. Hur jag håller saker för mig själv, och om det sårar folk, eller får dem att må dåligt, eller iallafall känna sig lite ledsna. Grejen är att jag håller det jag känner inne med vilje, och det är jag bra på, om det är det jag vill göra då. Vill jag hålla något för mig själv så lyckas jag med det. När jag väl berättar någonting hemskt, då har jag oftast bearbetat det mesta själv, för det är så jag gör och så jag alltid gjort. Ibland känner jag att jag vill att andra ska veta, att andra ska bry sig, och då öppnar jag munnen, eller visar att jag är ledsen, eller så låter jag bara bli att  pusha tillbaks tankarna in i bakhuvudet och då märks det ju på mig vad jag tänker. Då har jag såklart alltid min bästa vän och i de flesta fall även min mamma (när hon inte gifter sig då) som står bakom mig. And that's why I love you! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0