Imorgon smäller det!

Tiden har gått så himla fort! Imorgon är det dags för bröllop här i Ulricedal :). Just nu går jag väl på en liten adrenalinkick eftersom det ääntligen är dags, men jag hoppas att jag kommer i säng tidigt ikväll så jag slipper vara trött en dag som den här. Annars, så har vi mest varit i lokalen och fixat idag. Jättefint är det, varenda lite krusedull är på plats, så vi fick mycket gjort. Innan det var jag med Ines i stan i några timmar. Vi letade efter smycken som jag kan ha på mig på bröllopet och en klänning till Ines. Smyckena hittade vi, men klänningen ska Ines köpa imorgon innan bröllopet. Det blev iallafall ett jääätttefint armband och ett par örhängen som väl inte var de snyggaste utan mest var ett nödköp för att vi helt enkelt inte pallade kolla runt mer. Nu blev jag plötsligt dödstrött och skall väl städa rummet litegrann (vet inte om någon pallrar sig upp här imorgon, men utifall att..). Sen ska jag hänga ut klänningen över natten så den inte luktar för mycket garderob, och går jag och lägger mig. Imorgon är det showtime ;D, och nu hoppas vi väl bara att de säger 'Ja' båda två :). Haha, det ska väl inte bli några problem... Ellleeeer? Höhöh, bloggar imorgon innan vi åker till kyrkan! Pusspusspuss

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0