Måndag

Ni förstår inte vilken otur jag har :P. I fredags kom jag 20 minuter försent till ekonomin på morgonen pga att jag missade  min buss. Idag hann jag med bussen, som dock tog en annan väg pga vägarbete, vilket i sin tur resulterade att jag kom 20 minuter försent.. Igen. Till samma lektion. Herregud, jag har varit 20 minuter försenad 2 lektioner utav 3, den här läraren måste veerkligen älska mig vid det här laget.

Sen hade vi vår första mattelektion, och ja, alla som närvarade kan ju minst sagt påstå att den var "intressant". Vi träffade nämligen vår nya lärare, och, hm. I don't know how to put this. Kan väl bara säga att han gjorde ett bra första intryck på oss allihop. Och att klassen, med tre undantag, bara består av tjejer. Lös koden. Haha, nej usch, stackars kille..

Nu ska jag in i badet och sen har jag en engelskapresenation att förbereda. Lycka till till mig :). Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: såklart! :) Jag tror nog att det är brooke :)och jag hoppas nog att det är det också! men man vet aldrig ;P

2008-09-01 @ 19:13:40
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ja gud, det måste du! :D den e gorgeous!

2008-09-01 @ 21:03:14
URL: http://dontsaynever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0