Nej, fan vad jag stör mig!

Blondinbella har samma termosmugg som jag. Min älskade fina blommiga kopp från starbucks.. BLONDINBELLA har en likadan nu. När jag går med den ute på morgonen och folk som läser blondinbellas blogg ser mig kommer de att tänka: åhhh, att folk hakar på en trend bara för att Blondinbella har gjort det. Vafan. Blondinbella. Jag. Var. Först.

Min mugg som jag haft i en hel vecka nu (hahah), kommer jag dock fortfarande stolt visa upp, även fast den nu känns.. Smutsig och nerlortad på något sätt. Ja, jag är inte blondinbellas största fan. Det var ett tag då jag beundrade henne jättemycket, vilket jag egentligen fortfarande gör, för hon är jääkligt ambitiös för en sjuttonåring. Fast ja, jobbig är hon.

Kom bara ihåg att jag hade muggen först är ni snälla! Here it is btw:



Dags att få engelskauppsatsen skriven nu antar jag. Ha en trevlig måndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0