Onsdag

Puh, äntligen är engelskaredovisningen avklarad. Det gick väl inte jättebra, men det berodde inte på nervositet eller mumlande utan på lite bristande tidsuppfattning :P. Orkar inte gå in på det just nu, känns som att jag berättat om det och klagat över det hela dagen! Sitter och pratar med mamma nu på msn! De kommer hem om en vecka igen, saknar mamma jättemycket, som att jag vore ett litet barn eller något, haha. Lite nyheter:

Ska åka på ett litet läger med skolan nu över helgen. Åker fredag morgon, och missar därför fredagens lektioner, hihihi. Blir dock giltig frånvaro eftersom vi åker med skolan, så det är lugnt! Lägret håller till i en stuga någonstans i Norrköping, och vi kommer typ lyssna på föreläsningar och ha lite olika aktiviteter. Det är typ i samarbete med något inom FN, och det kommer vara föreläsare därifrån och sådär. Temat är "mänskliga rättigheter", så det ska bli jätteintressant. Och förhoppningsvis kul med :). Vi är fem personer som åker ifrån min skola, och sen är det folk ifrån en massa andra skolor i Sverige som också kommer dit. Alla som är där kommer senare i höst att anordna FN-rollspel på sina respektive skolor, så vi kommer väl även att bli informerade om det. Fredagmorgon går iallafall tåget dit, så efter imorgon blir det en liten bloggpaus fram tills på söndag :).

Nu ska jag göra ekonomi och franskaläxa, sen ska jag försöka få tid över till att se Gossip Girl och OTH. Ha det så trevligt, och önska mig lycka till i helgen :)! Pusspuss

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0