Signifer, signified, tomato, tomato..

Sitter på datatorget i skolan och läser engelskaläxa på en sida. Handlar om semiotics, så himla tråkigt, men tror jag fattar allt nu, trots att det var sjukt jobbigt och klyddigt i början.

Kolla om ni fattar:
http://www.uvm.edu/~tstreete/semiotics_and_ads/


Anyways, engelskan börjar om 8 minuter. Ska ta och slänga i mig en frukt innan dess, har inte ätit frukost så magen skriker efter något. Fick ett sms av mamma precis, de är i Amsterdam nu och väntar på deras flyg till Curacao. Bröllopsresan ni vet :). Förresten så gick bröllopet jättebra, sorry att jag inte bloggat, har haft jättemycket att göra, which I still have, nu har det dock ingenting med bröllopsförberedelser, 'bröllopsuppvilning', feststädning, förberedning inför deras resa osv. att göra. Nu är det läxor. Har en franskabok att läsa klar till torsdag (ska be om att få flytta fram datumet, det kommer inte funka), ekonomiprov på torsdag och en svenskabok att läsa klar till fredag. Svenskan blir nog inga problem, bara femtio sidor, det är franskan jag är orolig för. Missade förra lektionen, de dem andra började skriva en uppsats. Antar att jag får uppgiften idag, men att jag också kommer ha mindre tid att bli klar på :/. Suger alltså.. Jaja, nu måste jag gå, pusshej

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0