Telefonkö så det heter duga

Nej, detta är inte sant! Sitter i telefonkö hos ticnet, och väntetiden bara ökar hela tiden. Säger den där kvinnorösten "Du är fortfarande placerad i kö" en gång till så vet jag inte vad jag gör. Anledningen till samtalet är att biljetterna till Håkan i Malmö inte verkar vara släppta på ticnet trots att alla andra är uppe.. Wellwell, får väl se vad som händer. Är det något klydd så är det ju inga problem för oss att gå i Lund.. Se honom ska vi iallafall :). Nej, nu får jag typ kramp i ryggen av att sitta och knipa fast telefonen emellan huvud och axel samtidigt som jag skriver. Ha en trevlig tisdag, hörs kanske senare :)

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0