Tidig morgon med skobyte

Hejsan människor :). Vaknade redan lite efter 9 idag, vilket juiförsej var ganska skönt. Tröttheten känns dock rejält nu, skulle nog ha utnyttjat söndagsmorgonen och fått lite mer sömn. Har hunnit med en massa annat den här morgonen iallafall. Gjorde en god omelett till frukost och satt och åt i lugn och ro. Sedan så körde Robert mig till Jägersro så jag fick mina skor inbytta mot dem som jag nu bestämt mig för att jag ville ha. Efter det passade vi på att köra ut till Svedala (ligger en outlet där, dö inte modefreaks) för att kolla efter lite jeans. Jag hittade dock inga alls, så istället för att bli glad och upprymd blev jag gnällig, hungrig och allmänt irriterande för min omgivning. Detta resulterade i att vi åkte hem tomhänta och lite småsura allihop  (sorry familjen).

I bilen på vägen hem var radion på på p4 som vanligt. Alltså, vet inte om någon av er andra hörde det, men de sände en liveintervju med Leif GW Persson (vi tror det var han iallafall, rätta mig om jag har fel). Och han var märkbart påverkad.. Så himla patetiskt och pinsamt. "Har jag någonting viktigt för mig idag som kan förhindra mig från att dricka mitt på förmiddagen? Ähh, nej, bara en intervju med Sveriges Radio..". Kanske borde tycka synd om honom istället..

Nu ska jag fortsätta med mitt söndagsplugg. Har matte att göra och en engelskauppsats att skriva. Måste städa rummet sen med.. Men ärligt talat så kan jag redan nu säga att det nog inte kommer att bli gjort idag. Är alldeles för trött för att göra det med. Söndag ska väl vara en vilodag?

Ha det så bra
Angeliqua 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0