Vem väljer han?

Självklart snackar jag om allas vårat One Tree Hill. Följer man det i takt med USA, så börjar säsongen idag (inatt svensk tid). Så jäkla nervpirrande att jag aldrig stött på det förut. Vilken cliffhanger alltså.. Usch, vill veta nununuuu. Laddar hem det imorgonbitti, sen har jag bestämt med Emma att vi ska se det tillsammans, lite högtidligt sådär. Gjorde egentligen planer på det redan när förra säsongen slutade. Nu är det dock så här att Emma har träning tisdag eftermiddag. Ska jag då vara en bra kompis och vänta med att se det tills hon kommer till mig på kvällen, eller skippar jag Emma och ser det själv direkt efter skolan? Det är frågan.. Moahaha, nej, så elak är jag inte. Men visar det sig att Emma inte kommer, så väntar jag inte en dag till iallafall. Har aaaaldrig väntat så här på att ett tvprogram ska kicka igång alltså. Än en gång: vilken cliffhanger! Och vilket smart drag av manusförfattarna, tittarsiffrorna kommer ju säkert bli skyhöga! It's all about the showbiz ;)

Nu ska jag läsa lite artiklar (läxa till engelskan imorgon). Min presentation är förresten färdigförberedd. Men det är den alltid, men sen när jag väl står där så försvinner allt ur skallen. Nej, så får det inte bli imorgon, nu går jag ju faktiskt på IB. Jaja, läxan först, sen blir det raka vägen ner i sängen. Min sovmorgon på tisdagar är borttagen nu när matten börjat, så det är kvart över åtta imorgon som gäller varje tisdag.. Godnatt people!

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0