Vilken härlig tisdag :)

För första gången på väldigt länge kunde jag idag komma hem från skolan utan att behöva oroa mig för läxor och annat. Har enbart chillat framför tvn/datorn hela eftermiddagen, så himla skönt :). Imorgon är det helvetesonsdag igen; 8.15-16.20. Men det ska jag väl klara av eller? Sedan så blir det nog gymmet tillsammans med Ines efter skolan. Eller ja, vi får väl se hur det blir med det, haha. Egentligen så har vi väl varenda dag sedan i torsdags planerat att vi ska ta ett kvällspass på gymmet men ännu har det inte inträffat :P.

Nu ska jag fortsätta med mitt The Hills-maraton på datorn. Mm, I'm kind of addicted to it, can't help it så döm inte mig :) Ha en trevlig tisdagskväll!
Angeliqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0