Det är lönlöst!

Jag har ingen självkontroll! Jag kan inte få mig själv till att sitta ner och bara få allt skolarbete som behöver bli gjort gjort. Det fungerar inte! Så nu har jag tagit till den metoden som jag vet alltid funkar för mig - har gjort ett schema på när jag ska jobba på vad och när jag inte ska jobba alls. Förstår inte varför det fungerar bättre att följa ett schema vars tider jag ändå bestämt själv, men det gör det. Fast det är ju faktiskt lov, så man kan ju inte spendera all resterande ledig tid åt pluggandet - nästintill dock :b. Dumma environmental, hade det inte vart för det hade allt vart lugnt. Med risk för att låta som en lat tonåring säger jag palla skolan, palla IB.

Next up är tandläkaren, ska vara där 14.15. Sedan ska jag in till stan och fixa med paketupphämtning, innan jag kommer hem för att fira Robert som fyller 46 år idag. Ni får ha det så bra!

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0