Ett stort grattis till världens yngsta 35-åring!

Åh, vilket hopplöst fan jag är. Idag fyller allas våran Håkan Hellström trettiofem år, och detta tänker jag inte negligera i min blogg, så grattis kära Håkan! Nu skiljer det inte bara alla mina sjutton år emellan oss - nu är det arton!







Det här är några av mina och Insans bilder ifrån Malmö Konserthus den 28/2 i år. Den mest underbara konsert jag någonsin upplevt. Stod längst fram i mitten med scenkanten emot låren. Det var alldeles magiskt. Håkan, jag och en salig blandning av andra fans. Det glömmer jag aldrig.

Ett stort grattis till Håkan alltså! Ät nu lite tårta kära du, innan du börjar jobba på det nya albumet som jag och övriga håkanister väntar på med spänning. Håkan och övriga världen får ha en jättetrevlig dag! :)

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0