Måndag!

Solen skiner och jag ska ut på presentjakt! Min styvpappa Robert fyller 46 år imorgon och slarvig som jag är så har jag ännu inte hittat någon present till honom. Så det är vad min eftermiddag ska läggas på. Sov lite väl länge idag, men för att dra min standardreplik, så behövde väl min kropp antagligen alla de timmarna med sömn. En stor del av mitt påsklov skulle jag ju ägna åt plugg, vilket jag kommer att göra. Tänkte bara säga att jag kommit en bit på väg nu för jag har äntligen hittat vilket ämne jag ska skriva om i ekonomi-uppsatsen.

Nåväl, bussen går 13.55 och jag sitter fortfarande i pyjamas utan att varken ha duschat, druckit kaffe eller ätit frukost. Tror ni jag hinner? Ähh, man är väl tidsoptimist. Ha en jättetrevlig måndag ute i solen!

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0