Mjo, fortfarande sjuk

Eftersom jag fortfarande är hemma och är sjuk så tänker jag spendera min eftermiddag med Explodera Bateria och hoppas att jag mår bättre om några timmar. Tror bara att det är en fråga om inställning, och min inställning säger 'bli frisk'. Är bara så himla slut i kroppen, sjukt. Känns dock verkligen som att det räcker nu. Det bär nog av ut till Oxie senare idag. Vill träffa Insan, känns som att det händer allt för sällan nowadays. Det har kommit till den punkten att våra föräldrar till och med dragit slutsatsen att vi helt enkelt måste vara ovänner (we're not). Nåväl, nu till dagens dvd-tittande. Ha en jättetrevlig helg allihop!


Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0