Proviva - Magens bästa vän

Stackars jag har levt på Proviva i två dygn nu. Och skorpor. Och vatten. Det är inte gott längre, och kan uppriktigt säga att jag (när jag tillfrisknat) aldrig någonsin kommer att vilja smaka på ett glas Proviva fruktdryck igen. Just nu trycker jag i mig Mariekex och hoppas på att det gillas av magen. För jag är som sagt trött på den kost som jag fått leva på i 48 timmar. Ett uppmuntrande telefonsamtal skulle hjärtligt uppskattas, för jag har haft det så oändligt tråkigt idag. Och jag som för några veckor sedan gick och vräkte ur mig att jag var avundsjuk på alla som drabbades av förkylningar och fick stanna hemma ifrån skolan. Det är bannimej inte kul att vara sjuk. Och det är inte kul att dricka Proviva. Så gör inte det.

Det var allt ifrån mig. Nu ska jag börja skriva på en jättehärlig svenskuppgift som ska vara inlämnad imorgon. Man måste ju bara älska det faktum att man har plugg att göra när man är sjuk, säger en sjukt bitter Angeliqua medan hon sväljer den där sista klunken Proviva Mango.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0