Egentligen är jag för trött det här

Tänkte få till ett sådant där sista-kvällen-innan-jag-börjar-sista-året-på-gymnasiet-inlägg. Fast känner att jag nog är lite för trött för det. Kan väl helt enkelt säga att jag har ett helvetesår framför mig men att jag även hoppas på en massa roligheter med mina fina klasskamrater. För det här är faktiskt början på slutet av våran skoltid. Eller hm, nu ska vi inte överdriva och bli onödigt sentimentala. Fast ja, det är ju faktiskt vårt sista år tillsammans. Usch. Men sen är vi fria, färdiga med IB. Hade jag varit religiös hade jag klämt till med ett Halleluja. Imorgon har vi upprop klockan ett i vår nya aula, den på Pildamm. Pildamm blir nog inte så hemskt ändå. Ser framför mig hur vi marscherar in genom portarna imorgon. I bakgrunden hörs Darth Vaders häftiga tune, och vi bara sveeeeper fram. Dundundundundundundundunduuuuun.

Det där var väl droppen. Nu ska jag sova. Ska upp tidigt imorgon och träffa tjejerna för en frukost på stan, precis som förra året. Två gånger är bannemig tradition. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0