..... and it's still snowing

Jag har feta skoskav av mina vinterskor, men måste tvinga mig ut idag för att komma igång med julklappsinhandlingen. Kan ju inte precis smälla på mig mina Converse, så det blir att halta runt Malmö i mina obekväma kängor. Och ja, jag vet, jag är ute i sista minuten precis som jag alltid är. Dessutom måste jag idag inhandla klappar till två julklappsspel, eftersom det verkar som att jag ska spendera hela min helg med sådana. Misstolka inte det där, för visst är det kul. Att spendera både lördagen och söndagen med det känns kanske dock lite mycket för min redan sinande christmas spirit. Detta innebär förmodligen att jag inte bara kommer att vara trött på snö, glögg, lussekatter och pepparkakor innan julafton. Nu kommer kanske till och med julklappsöppningen att ha en uttröttande aspekt. Haa! Okej. Vem försöker jag lura? Mitt materiella jag blir aldrig trött på paket. Bring it on, liksom. Nu måste jag verkligen ge mig ut i snöyran, tiden bara springer iväg. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0