Anxiety issues

Breaking Dawn närmar sig sitt slut. Jag har aldrig haft så många undanflykter för att inte läsa färdigt en bok. För inte så länge sedan satt jag och samlade (och räknade) överblivna brödsmulor från min frukost på mitt skrivbord. Jag har även druckit två koppar gammalt kaffe, vikt alla mina kläder, lyssnat igenom ett helt album som jag inte ens tycker om på Spotify och kollat på Winnerbäck-videor på youtube. Jag vill inte att den här bokserien ska ta slut. Det har varit en fin höst med de här karaktärerna. Snacka om att jag dragit ut på läsandet så mycket som det bara går. Jag behöver en ny serie. För att göra sorgen mindre tung att bära. Efter att i månader ha velat kyssa Stephenie Meyers fötter har jag nu för första gången lust att skjuta henne. Varför begränsa det till fyra böcker? Vi hade kunnat följa de i hundratals år. De är ju vampyrer; de åldras inte. Vi hade lätt stannat kvar. Hon hade cashat in miljoner efter varje boksläpp. Alla hade fått det de ville. Skitkärring är vad hon är.


Kommentarer
Postat av: inzo

http://www.youtube.com/watch?v=GO_hv8Fwc80

2009-12-29 @ 19:08:44
Postat av: ange

hur underbar var inte den? så sjukt tungt :(

2009-12-29 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0