N-ordet och President

Har ni någonsin spelat kortspelet Neger och President? Jag vet, jag vet *aaaaaaaaa, panik, hon sa ORDET*. Strunta i allt det där nu, för jag har hittat en facebookgrupp som ni bara kan skratta åt om ni lägger er moral åt sidan. "Obama förstörde Neger och President" heter den. Description: "Some time ago blev Barack Obama president i USA vilket nu har blivit ett problem här i Sverige då vi inte längre förstår hur vi ska spela neger och president. Hur vi än gör så vinner alla, och vi behöver en lösning."

Är det superfel av mig att skratta? Nej, jag får lov. Min pappa kommer ju från Afrika. Ni däremot, sluta dra på smilbanden. Rasister. Ha. Ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0