Okej, jag ger upp

Härmed bryter jag mitt löfte om att inte påbörja läsandet av Breaking Dawn, i.e. fjärde boken i Twilight-serien, förrän årets sista deadline är avklarad. Vi vet ju allihop hur isolerad och okontaktbar jag blev under veckan då jag läste de tre första böckerna. För att inte tala om att skolan blev lidande (jag fick betala priset för det hela med några usla labbrapporter, en word lit skriven på en dag och lite annat fint). Fast så blir det inte nu, jag ska bara läsa några kapitel. Det är en hel vecka tills årets sista deadline är avklarad och jag vill läsa nu. Dessutom kan jag inte stanna uppe särskilt länge ikväll, för jag ska upp tidigt imorgon och fortsätta med pluggandet. Nästa vecka blir inte nådig. Oh my lord, säger jag bara.

PS. Extended är inte inlämnad, därav avsaknaden av ett "JAG HAR LÄMNAT IN DEN"-inlägg. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0