Operation: Storstädning

Det är jul. Alla städar. Allt ska vara rent. Slutsats: jag borde också städa. Speciellt som jag inte sett röken av mitt skrivbord sedan i mitten av oktober sådär. Jag menar, det står där. Grejen är bara att det lika bra hade kunnat vara ett pappersberg utan att någon hade märkt någon skillnad. Antar att det bara är att sätta igång. Tragiskt nog hör jag en svag röst i bakhuvudet som ifrågasätter om jag verkligen kommer palla att slutföra det här. It's getting stonger by the minute. Så det är väl bäst att jag börjar nu. Håkans live-dvd är på i bakgrunden. Helt genialt att ha världens bästa spelning förpackad på en liten dvd. Jag är så glad över att vara tonåring på 00-talet att det inte är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0