Åhh du kära ärlighet!

Fick idag erfara att även fjortonåringar kan vara brännande ärliga ibland. Var ju som jag tidigare nämnt inne i stan och köpte lite grejer idag. Från mitt provrum råkade jag tjuvlyssna höra två tjejers samtal. De pratade först bara om att de ju faktiskt skulle välja gymnasielinje om ett år och vilka de tyckte verkade vara intressanta och så (ena tjejen gillade Borgar, cred till henne), det var alltså totally harmless. Tills ena tjejen klämde till med ett:
- Emelie.. Det är alltid bättre att ta en lite större storlek så att magen inte syns så mycket! (Den andra tjejen fattade ingenting)
- Det här är ju min storlek?
- Aa, men jag säger bara, tar man en för liten storlek kan ryggen typ hänga över byxkanten där bak. Då är det bättre med en storlek större..

Uuuh, aouch, buuurn. Sedan började tjejerna småtjafsa och lilla Emelie utbrast typ: "Aa, men jag tänker inte köpa ett par jeans i storlek 28!!!"

Buurn på mig som precis efter många om och men klämt på mig ett par i just storlek 28.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0